MELDKAMER MEDEWERKER M/V

Algemene omschrijving

De Meldkamer Medewerker is het eerste aanspreekpunt voor iedereen die om wat voor reden dan ook contact zoekt met de Stichting. De Meldkamer Medewerker is niet alleen het visitekaartje, maar ook de spil tijdens het uitvoeren van werkzaamheden die het verzorgen van dieren noodhulp in Flevoland tot doel hebben. Medewerkers van de Stichting Dieren noodhulp Flevoland dienen de doelstelling van de organisatie te onderschrijven en zich daar aan te conformeren. De organisatie bestaat geheel uit vrijwilligers.

De organisatie is 24 uur per dag, 7 dagen in de week paraat en werkt volgens het volgende schema:

Dienst 1: 08:00 – 15:00 uur

Dienst 2: 15:00 – 22:00 uur

Dienst 3: 22:00 – 08:00 uur

Tijdens deze laatste dienst wordt alleen voor spoedgevallen gereden.

De meldkamer medewerkers werken volgens rooster van huis af en hebben een intensief contact met de ambulance bemanning en worden operationeel in eerste lijn ondersteunt door de Meldkamer Coördinator.

Taken

• Het aannemen van alle oproepen naar het alarmnummer.
  • Het registreren van alle meldingen en verwerken van de terugkoppelingen.
  • Het uitsturen van de Ambulance en verstrekken van de juiste informatie.
  • Coördineren en organiseren van de nodige ondersteuning, assistentie en benodigde toestemming.
  • Uitvoeren van alle werkzaamheden volgens de ter beschikking gestelde werkinstructie.
  • Het nakomen van afspraken met betrekking tot het rooster en andere geplande zaken.

Functie eisen

• Opleiding op minimaal VMBO niveau.
  • Affiniteit met computers.
  • Stressbestendigheid en het kunnen houden van overzicht.
  • Ervaring als meldkamer- of servicedesk medewerker is een pré
  • Gevoel voor het werken volgens procedures.
  • Grote affiniteit met dieren, maar ook met mensen.
  • Bereidheid tot het volgen van training en/of cursussen.
  • Enthousiasme en daarnaast een tomeloze inzet en volhardendheid.
  • Bereid zijn tot het accepteren van teleurstellingen en het aanvaarden dat dierenleed niet altijd in
    alle gevallen kan worden voorkomen en/of opgelost.
  • Bereidheid tot het werken tijdens alle diensten.

Vul het formulier hieronder in om te reageren.

Je persoonlijke informatie
Upload uw CV