Blue Flower

Stichting Specsavers Steunt viert dit jaar haar vijfjarig jubileum. In deze jaren keerde de Stichting een aanzienlijk geldbedrag uit aan meer dan 1100 door burgers geselecteerde lokale goede doelen in Nederland.
In 2015 is er in Lelystad gespaard voor Stichting Dierennoodhulp Flevoland.

Per verkochte bril of hoortoestel krijgen de klanten een muntje dat ze naar eigen keuze deponeren in de donatie bus voor het geselecteerde landelijke of regionale goede doel. Voorzitter Susan van de Waal mocht zich vandaag verheugen in een waardevol steuntje in de rug. De overhandiging van de cheque vond plaats op het gastadres van de penningmeester in Dronten. Eva Bal – verkoopmedewerker/glasadviseur filiaal Lelystad – en Retail directeur Paul van ’t Hoff hebben de activa van DNFL verblijd met een donatie van maar liefst € 2.623,20.